Dag 04 - 10 saker vissa kanske inte visste om mig

Dags för lucka nummer fyra.. det finns nog inte något som ingen vet om mig men..
 
1. Jag har inte haft förhållande sedan i femman, vilket var helt oseriöst med tanke på åldern.
 
2. Just nu.. tycker jag mer om att kolla andra killag ifrån Rotebro spela än att spela match själv, har ingen aning om varför faktiskt.
 
3. Mina betyg når för de mesta inte högre nivå än D
 
4. Mitt favorit djur har alltid varit delfin av någon konstigt anledning
 
5. De som känner mig vet andra inte - Spya är bland de absolut värsta jag vet
 
6. Jag har fobi för att folk petar mig i ansiktet, de kan hålla sina händer i sitt ansikte om de måste
 
7. När jag var liten var de meningen att jag skulle bli fotbollsspelare men jag slutar här som innebandy spelar istället
 
8. Jag har SJUKT stora krav på mig själv och vill så galet mycket, minsta lilla negativa kommentar av någon så tar jag åt mig galet mycket, usch! 
 
9. Jag är äldst i min klass (av de som är 97:or) men också typ kortast.
 
10. Jag tycker inte om att sitta hemma själv för då kommer alla jobbiga tankar upp i huvudet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0