Dag 03 - Min syn på kärlek

Ojoj, rolig fråga... för jag har absolut ingen aning, antar att kan tolka den här frågan på många olika sätt. Men ja, min syn på kärlek har jag inte riktigt koll på. Jag är ingen höjdare på den här fronten då jag är sån som alltid tvekar på vad jag känner för folk, finns alltid något som jag tycker "förstör" och jag kommer till en punkt där allting vänder och jag inte vill mer. Jag har svårt att verkligenverkligen gilla någon, utan de är mer folk som jag kan bli beroende av att kolla på och personer som jag gillar mer än vän men ändå inte tillräckligt för att gå vidare  om ni fattar vinkeln.
 
Vad jag tror kärlek är.. är väl något i den stilen att man har någon som bryr sig lite extra på ett speciellt sätt, någon som man kan prata med om allt och som kan förstå en, någon man ska kunna ta sig igenom problem med för de uppstår alltid.. någon man bara kan må bra av att umgås med, båda själva och tillsammans med andra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0