Dag 01 - Presentera mig själv

Okej here we go.. vad ska jag säga? Jag är en femtonårig tjej från norr om Stockholm och jag går i skolan på vardagar och fritiden ägnar jag åt att spela eller kolla på innebandy tillsammans med mina underbara vänner eftersom att de är typ de bästa jag vet - innebandy & kompisar. Helgerna spenderas på matcher och kompisar och utöver det här går jag i nionde klass och har en himla massa plugg hela tiden där jag bara hänger med och förstår hälften av allt som försigår. Bor förövrigt med min mamma och min låssas pappa samt mina tre småsyskon. Det här alltså en kort sammanfattning om mitt liv. Resten lär ni upptäcka om ni läser det jag skriver..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0