Cause everything starts from something, but something would be nothing. Nothing if your heart didn't dream with me

Hej people!
Det har varit en lång dag, blev väckt av Janne imorse, käkade lite frukost och satte mig framför datorn en stund. Sedan smsade Isabell att hon vaknade och förvandlades till en ultraissi som gjorde sig i ordning skit fort, så jag var tvungen att börja fixa mig i turbo. Hon hämtade sedan upp mig och vi åkte emot staden för att handla in de sista julklapparna, hittade till alla förutom Isabell, skojar inte var inne i åtta stycken butiker men det hon skulle få var slut överallt så får bli att jag köper något annat senare. vi gick till American cookies och jag köpte en choklad muffins med glass i, tyckte det lät skit gott men kom under tiden jag åt på att jag inte kan äta choklad kakor/brownies får illamående känslor, konstig kan jag äta kladdkaka men absolut inte chokladkaka. Vi såg dessutom världens snyggaste kille sitta och spela gitarr och sjunga i stan idag, vi dog lite smått båda två. Hade en riktigt bra dag med mitt tard till bästavän iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0