Before he left, tell him about your feelings

Santalucia.. osvosv. Det är lite lustigt att varje gång jag får sovmorgon så fyller någon i familjen år så måste ändå pallra mig upp för att gratta dem. Janne väckte mig iallafall kvart i sex då jag kände mig som en zombie men gick ner och sjöng för mamma samt käkade frukost med henne och familjen. Var sedan alldeles för trött så gick och la mig igen. Klev upp tjugo över åtta och fick springa till bussen. Hann med bussen iallafall för att sedan ha en halvtimmes fika i klassrummet på morgonen innan vi gick till kyrkan för att kolla luciatåg. 
 
Hade aktivitet bestående av idrott efter lunch och de var inte det roligaste, bollen far överallt då alla skulle skjuta iväg den med höga klubbor och allt (vi körde innebandy, tror jag glömde skriva det). Kvart över ett drog vi ifrån skolan och nu sitter jag hemma, mamma fyller ju år så vi får gäster så ska försöka städa i ordning lite innan jag ska försöka smöra mig till innebandyhallen. Hör av mig senare, puss!
Grattis världens bästa mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabell

NUTTIS VA SÖT JA DÖR

2012-12-17 @ 22:53:51
URL: http://isabelleriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0