Är det tid du vill ha så är det tid du ska få..

Hej kompisar!
Onsdag och halva skolveckan har ungefär gått. Har två lektioner kvar på dagen bestående av matematik och iup då jag ska till slöjden och fixa. Har insett att jag är väldigt besviken över hur mina betyg faktiskt ser ut så jag ska försöka rädda något av de nu till HT - betygen. Ska försöka ta mig hem igenom allt snö oväder efter skolan så jag kan bege mig på träning trotts allt, får väl se om jag fryser fast någon stanns på vägen eller något, kommer knappt kunna se med tanke på all snö, men jaja life goes on. 
 
Börjar snart nästa lektion så ska försöka kika lite på julkalendern nu innan vi börjar. Skriver antagligen senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0