23 December 2012

Godmorgon!
Sitter med ett täckte runt mig och med datorn i knät hemma i Mirandas soffa. Höll henne sällskap här inatt och vi har inte haft mindre än kul. 
 
Mamma skjutsade mig till pizzerian igår kväll där jag mötte Miranda, August och Eldh. De käkade innan vi drog hem hit och kollade New moon, inte sett den på ett tag men den var bättre än jag mindes. Drog sedan ut och spelade bandy i snön, var as kul, hade dock världens halaste skor på mig så visste redan innan att jag skulle ramla x antal gånger, men som sagt innan det blev jätte blött och jätte svettigt och man var helt slut så hade vi as kul även om jag var klart sämst. 
 
Grabbarna drog hem och jag och Miranda satt lite vid datorn och kollade film innan vi la oss ner och snackade ett ganska långt tag, innan vi till sist somnade. Vaknade alltså upp här imorse och nu ska vi kolla julkalendern, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0