21 December 2012

Godmorgon!
Har haft en massa att skriva om men har aldrig blivit av, inte riktigt haft tid och när jag har haft tid har jag tänkt på annat, inte jätte bra direkt. Iallafall så har jag fått jullov nu då, kollade mina betyg inatt och som jag trodde, jag måste verkligen börja ta tag i pluggandet till nästa termin, skärpning nu Michelle.
 
Mamma väckte mig tidigt imorse och vi pallrade ner för trappen och sjöng för min lillasyster som fyller fyra idag, hon är så söt när hon sitter och ska öppna alla paket. Gick upp och la mig igen sen och vaknade för en timme sen ungefär. Halva släkten är här och vi har kalas för lillan. Jag själv ska bege mig till stan för att shoppa in lite julklappar har ont om dem just nu och tiden går fort alldeles för fort för att jag ska ha råd med alla, speciellt när jag tappat bort nästan 200 kronor för en vecka sedan, suck bara jag som lyckas. Aja ska börja fixa nu, hör av mig senare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0