1 December 2012

Hello!
Blev väckt av mamma imorse för att käka frukost, kolla första avsnittet av julkalendern och sen dra ner till Rotebrohallen för att dömma. Drog hem för att fixa mig lite innan jag och Linda åkte till Kista för att kolla den segaste matchen jag har sett på länge. Gick runt i Kista lite efteråt innan vi drog hem till var och en och jag duschade och fixade lite innan jag satte på mig myskläder och drog till Isabell där jag är nu. 
 
Vi har haft en såkallad myskväll och kollat filmer, orkar inte att Douglas är så sjuktgaletöverdrivet snygg så jag vet inte vad. Har käkat mig mätt på godis också vilket är sisådärhalvbra. Ska dra hem alldeles strax för att försöka få lite sömn till morgondagen, tack för en bra kväll vännen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0