”When you are in water, if you relax, it floats you. If you struggle, if you tense up, you sink and drown. Well, it's that way with life."

Har inte uppdaterat och så som jag ska jag vet, men det har hänt en del saker,så jag har haft mina anledningar. Iallafall, den här dagen har spenderats med Miranda, Elinor och Max. Vi gymmade först de va väl ett lagom hår pass, åt subway efter eftersom att mitt kort ville funka nu, måste säga att det var det godaste på länge. Sedan drog vi och badade och efter de följde jag med Miranda hem, duschade och hjälpte henne att packa. För hon och Isabell åker till Gotland i en vecka nu och sedan Turkiet i en vecka. Hur ska jag klara mig utan mina underbara tjejer? Vi får väl vänta och se. Fick iallafall en hejdå kram av Miranda och en liten pratstund med Isabell, så de kanske går bra ändå. Mer av mig hör ni imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0