The way to love anything is to realize that it might be lost

Tjenixen!
Sitter hemma i min säng och myser, nej men har pluggat lite och avslutat en grej duktigt som jag är. Efter skolan drog jag hem och fixade mig innan jag mötte upp Emelie och Tove. Så småning om kom vi till Sollentuna där vi mötte upp Elin och jag köpte subway. Åkte sedan vidare till Kista där de andra åt och vi kollade i lite affärer innan det blev bio för våran del - snabba cash ll, tycker inte att den var speciellt bra man kunde förutspå nästan allt som skulle hända så småning om, lite små äckliga scener och en sorglig. Hade en underbar fredag med de där tjejerna, tack! Har en lång dag framför mig imorgon så ska sova strax, godnatt sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0