Our own physical body posses a wisdom which we who inhabit the body lack

Fick ett meddelande av min kusin imorse som ville att jag skulle komma till skinnaråsen. Så jag gjorde mig klar fort och drog dit för att träffa henne de va jätte länge sedan (nu snackar jag inte om Kellie utan om en av mina äldre kusiner). Eftersom jag missade bussen så skjutsade Janne mig till centrum där jag mötte upp Sofie och Emma (två tjejer ifrån ett innebandylag vi brukar möta). Vi gick runt och sedan drog Emma, då satt jag och Sofie och snackade tills vi blev hungriga vi drog till donken för att äta innan hennes kompis hämtade henne och de drog. Jag möttte upp Emelie och vi köpte godis innan vi drog till mig för att fixa oss och sedan ut med några. Har haft en lyckad dag faktiskt. Hoppas ni alla andra också har haft de, ska krypa till korgs nu efter att sett OS avslutas, snyfft! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv; Jag är 12! :)

2012-08-13 @ 21:36:12
URL: http://lisapalmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0