Love is the only thing that we can carry with us when we go, and it makes the end so easy

Hej kompisar!
Sliten brud här. Blev inget Sollentuna idag pga att det hade blivit för stressigt med träning. Drog på träning iallafall där jag gick ett varv eftersom att förkylningen inte lagt sig än. Åt donken och duschade när jag väl var kvar så drog jag ut i tights, regnjacks och stövlar och satte mig på en bänk med Jannes headseat och musik i öronen samtidigt som regnet öste ner, älskar regn när man går ut i det frivilligt så skönt att andas och tänka i. Åkte sedan till stationen där jag mötta upp Sebbe, vi gick runt lite innan vi båda skulle hem. Mötte Fredrik på bussen som jag socialade mig med påvägen hem, fick en riktigt lyckad kväll. Nu börjar tröttheten ta över så ska sova, godnatt finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0