Love is not something that is attached to an object. Love is a state of being in harmony with yourself

Var ute och sprang med min syster imorse innan jag bytte om samt packade lite saker och åkte till Miranda. Vi cyklade till stinsen där vi efter mycket strul med mitt kort gymmade och sedan cyklade hem till henne igen. Elinor mötte oss på vägen och i åt samt fixad oss hemma hos henne innan de drog till Elinor och jag drog hem. Emelie och Isabell kom hit, vi umgicks ett tag innan vi mötte Jonas, Robin, Victor, Kasper, Elin, Victor, Johan och Jonte. Efter mycket velande satte jag mig bakom Elin på hennes moppe och följde med de till mcdonken. De lämnade av mig och Emelie här runt halv tolv, Emelie sover här i natt och just nu har vi precis kollat i gamla skolkataloger. Vi hörs imorgon, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0