It’s better to have loved and lost, than to have never loved at all

Här hemma är de sjukstuga, mamma och lillasyster har feber medan jag är snorig och har ont i halsen, just nu är de inte så mysigt här hemma alltså. Jag har iallafall varit i skolan idag vi var på torpa under förmiddagen innan vi hade lunch då åkte jag med några till mcdonken och åt, hade de nice med mina fina vänner. Sedan va de tillbaka till skolan och klassrummet där vi gjorde lite saker innan vi fick sluta. Linda åkte med mig till Väsby centrum där vi kollade på lite saker och hon köpte glass, mådde inte så bra sedan så jag drog hem för att sova lite innan jag duschade och sedan spenderade min kväll tillsammans med Madeleine. Imorgon börjar jag tidigt så ska pallra mig till sängs nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0