I am always doing things I can’t do. That is how I get to do them

Hade konfirmations träff idag där vi fixade och donade inför konfirmationen som är på lördag. Jag kan inte allt jag ska säga så ja, jag är rätt nervös men de löser sig nog. Fick även prova kåpor idag, min va way to long så måste sy upp den. Fotades gjorde vi också. Efter träffen kom Emelie hem till mig och vi fixade oss innan vi drog ut för att träffa folk, hade riktigt kul faktiskt. Jag ska försöka komma ihåg att blogga lite tidigare imorgon, puss!

Var och köpte mina nya älsklingar imorse också!


Kommentarer
Postat av: jessica

några medaljer fick vi och det får man vara glad över. :D silvret i handboll var lite surt först, men det var ju ändå en medalj! :)

2012-08-15 @ 12:53:01
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0