You give something special..

Jag och Kellie fick en varsin som vi på farmors grav, miss u!
Hoppsan!
Upptäckte att bloggen har stått och dammat lite vilket absolut inte var meningen. Men min dag i korta ord är väl att jag och Kellie drog på gudtjänst imorse och sedan direkt efter det drog vi till stinsen där vi åt och kollade i lite affärer, har ånget på en del kläder jag verkligen vill ha. Drog sedan hem och jag städade samt duschade lite innan vi drog ut och hem till August där vi först var med Eldh, Agge och Miranda och sedan kom även Max, Lina, Tove och Elsa. Blev kubb nästan hela vägen hem, skit skönt eller kanske inte. Kom hem runt elva och hade väärldens magknip, driver inte. Men duschade av mig och drack lite mjölk så nu är det mesta över, hör av mig mer imorgon!
Natti! :)

Kommentarer
Postat av: 'Diana - citatblogg

SV, jo de är helt okej, hur har påsken vart? :)

2012-04-09 @ 00:21:46
URL: http://mixed.blogg.se/
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

finns om du vill snacka , har ju förlorat min pappa, såatt... :/

kram<3

2012-04-09 @ 05:31:49
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0