Två dagar bakåt..

Godagens!
Har haft en hel del att göra vilket är anledningen till att jag inte har kunnat uppdatera som jag ska. Fredag iallafall, jag, Isabell och Miranda åkte till ÖoB efter skola för att handla lite godis. Sedan åkte jag och Isabell vidare till Silverdals kapell ett tag innan vi åkte hem fixa till oss lite och drog till Linda där vi spenderade vår kväll, mycket bravader men kul hade jag.

Igår låg jag inne och latade mig tills jag gick på promenad med Miranda ett tag. Sedan drog jag till Isabell och vi åkte till Sollentuna där vi mötte Emelie och åkte vidare till Kista för att se på Titanic, satt och rös sista halvtimmen. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0