Your light save my day..


Söta tjejer, när vi åkte skridskor i Mora :)
Hej på er!
Uppdateringen igår var usel jag vet men jag hade faktiskt annat för mig. Spelade innbandy (vann med 1-0 mot Töjnan) tittade på innebandy, var hemma, tittade på innebandy igen och sedan åkte jag till Kista med Isabell. Sjukt lyckad dag om jag får säga det själv!
Hade ju fotbollsmatch i fredags också och den gick bra vi vann med 6-0 dock kände jag att jag måste börja slipa på mina inlägg dom är ju inte direkt i högsta kvalité. Lyckades göra ett mål faktsikt fick en as bra passning från kanten så. Men idag är det match igen denna gång mot AIK är as nervös man vill ju inte förlora? Ska tagga lite med musik och sedan får vi se, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0