she most be an angel...


Saaakna! Underbar dag ♥
Hallåpåer!
Har varit i skolan idag och vi hade skolfoto, hemskt om jag får säga det själv. Sedan har dagen rullat på och humöret har gått upp och ner. Efter skolan drog jag t sollentuna en snabbis tillsammans med Miranda och Isabell vi köpte något att äta och kollade en sak. Sedan drog vi tillbaka till skolan för att ta mer foton. Sedan dess har jag suttit inne och pluggat med Linda och kom precis in efter att vi va ute lite med Marcus AS kallt om jag får säga det själv, så sitter här och värmer mig till Robinson.
Helst sjukt program egentligen, visst väldigt underhållande men sjukt att människor faktiskt står ut med det där.. aja klockan är mycket och jag ska börja runda av, Godnatt! :)

Tagga Kemi prov imorgon alltså.......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0