please dont give me a reason to hate you


199:- på Cubus , 139:- på dags rean
Godmorgon! :)
Jag har vaknat till liv, lite smått död sådär men det funkar. Har orienteringsdag så ska till Fäboda och orientera känns lite sådär halv bra att den största delen av betyget kommer sättas på den här dagen och jag är ju inte direkt pro på orientering.

Men skit it. Igår åkte jag till Sollentuna med Isabell, dom hade någon shopping dag där så dom delade ut små saker, inte speciellt mycket men något iallafall. Vi kollade i affärer och åt snacka en massa och träffade även Miranda där sedan, lyckad kväll! Fick även med mig ett par jeans hem vilka ni ser på bilden ovan.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0