make you feel like a man

Issi på hal is, ni kan ju bara tänke er hur det kan gå? ;)
Hejpåer!
Urkass uppdatering jag vet, jag vet. Lördagen i korta ord var iallafall tidigt upp som attan för att spela första matchen i Newbody SM vilken vi vann med 1-0 emot Tullinge, ett riktigt bra lag. Sedan kolla jag lite innebandy och åkte hem till mormor och morfar och åt lite där innan jag spelade andra matchen som vi vann med 9-1 emot Täby så vi är alltså vidare nu, Grymt! Efter det åkte jag direkt till pappa där jag spenderat resterande av min helg så nu är jag tillbaka på plats hemma hos mamma. Har hjälpt syster lite med att städa och så, hon är ju inte direkt bra på saker som har med att ta eget ansvar med, haha!
Uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0