keep on driving away from this shit


Hej på er !
Min dag har varit chill, varit i skolan och lärt mig en massa saker, faktiskt plugga rätt så bra på sistone. Hade hemkunskap sista lektionen två timmar kan säga att det blir lite långdraget men jag och Madeleine var grymma fantasin sprödlade lite iallafall, resultatet ser ni ju på bilden ovan.
Har kommit hem nu dragit på mig ett par mjukis byxor för att ta det lugnt och bara vila, vill ju att min förkylning ska försvinna så fort som möjligt där av anledningen till att jag inte kommer träna fotboll ikväll bajs på det eftersom jag inte tränat på två veckor då. Men ja ska kolla runt lite på datorn, leka med bilder och så vidare. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0