Just let me love you...


.. for who you are
Godmorgon!
Jag vaknade för ungefär en timme sedan, var ju rätt trött med tanke på att jag inte sovit jätte bra inatt plus att min syster sprang ut och in ur mitt rum imorse innan hon skulle på match.
Kvällen igår spenderades ute med framför allt Kellie vi träffade några hälsade stog och pratade en liten stund innan vi gick hem igen och bänkade oss framför tvn med chips, godis och läsk, sådant man brukar göra en lördag kväll alltså.
Nu ska vi pallra oss ner för trappen och ta oss något i magen, har ju inte sådär jätte brottom eftersom att min match inte börjar förens tre någonting. Men jag skriver lite senare.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0