dancing in the dark..

Jag saknar dig något otroligt bästavän! ♥
Har kommit hem ifrån skola nu.. och har satt mig vid skrivbordet för att vara duktig och kolla igenom mina läxor och självklart sitta lite vid datorn och lyssna på musik. Känner dock att det där med skolan är viktigast eftersom att vi har förhör i so på tisdag och jag vill inte sitta där med pappret framför mig och undra vafan är det här? sådant som hänt så många gånger förr.
I allmänhet har skoldagen vart nice jag har förstått det mesta (no:n räknas inte riktigt) jobbade bra på slöjden och var kanske lite för flum på matten och so:n men ändå det var sista dagen på veckan så man får va lite slö tycker jag.
CRAAAAPP! Upptäckte precis att jag har franska till på tisdag också, dags att plugga.. svar ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0