Öppna ögonen och se vad som händer..


Istället för att stå där och låtsas som att du inte vet.. Bilden tagen nyss!
Hejpåer!
Det här blir ett snabbt och aningen stressat inlägg med tanke på att min buss går runt halvtiden sådär? Har varit i skolan och haft engelska prov vilket gick käpprätt åt helvete.. och sedan har dagen flytit på fick reda på att jag fick ett E i hemkunskap vilket inte känns sådär jätte bra faktiskt.
Men iallafall nu ska jag ner till station där jag ska möta upp Linda och Elin vi ska till grillen och äta och sedan hämtar Elins mamma oss där och skjutsar oss till Solna där vi ska på domarkurs, vi och några andra i laget.
Men hörs senare, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0