NOOOOO!


Tjenis!
Åkte till nobelmuseet i skolan idag, kände att intresset inte var det bästa men jag tog mig igenom det med efter små damp utbrott. Sedan var det bara tillbaka till skolan och plugga, jette kul!
NO sitter jag med NO boken brevid mig och den tar helt seriöst kål på mig, fattar inte det minsta och jag har prov imorgon, bra jobbat Michelle! Och jag som ska till Sollentuna med Linda och Sara, attans också! Kommer antagligen plugga gärnet ikväll, eller det är ialllafall det jag borde, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: melinda - mamma till Nova

följ mig via Bloglovin :)



www.melindajohansson.myshowroom.se

2011-10-31 @ 18:44:48
URL: http://www.melindajohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0