Im working on it


Glöm inte att jag älskar dig, oavsett vad jag gör eller säger du betyder guld..
Tjenixen!
Ingen uppdatering idag men lite svårt när man går i skolan och inte har tillgång till någon dator förens efter. Iallafall jag följde med Erika och Linda hem vi åkte och köpte kladdkaka och kollade på Hur många lingon finns det i världen?
Måste medge att jag tyckte filmen var bra, mycket bättre än vad jag förväntat mig. Sedan kolla vi på Sex in the city 2 som gick på tv, åt lite mat och sedan drog vi ut och snacka om allt mellan himel och jord, sjukt fina tjejer det där.
Imorgon är det fredag och tanken är att jag ska till Sollentuna får se om det blir av men tror det, har dock inte så mycket pengar men kan vara kul att bara kolla runt och köpa godis i deras coola godis affär. Sitter och skriver en SO-analys och kristendomen det går väll lite som det går men jag kämpar!
Vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0