im sorrrryyy


finisaaar..
Hejpåer!
Har inte riktigt haft tid till att blogga, vilket resulterat i den dåliga uppdateringen men om jag ska göra det kortfattat så drog jag med Isabell och Miranda till sollentuna i fredags Agge kom dit och tog med sig Miranda därifrån. Jag och Isabell gick och snacka, köpte godis osvosv, underbar tjej! På kvällen drog jag till Miranda och var där med henne, August och Joel va inne lite och ute ett tag och bara umgicks (var tusen år sedan sist?) Sov även där sedan.
Igår var det upp tidigt och till Simhallen för att spela matcher, vann båda med 4-1 och 10-0, det går verkligen bra nu. Sedan drog jag till mormor och morfar, mormor fyllde år så vi åt där och fikade, snackade en massa också, det var väll allt hyfsat kortfattat.
Idag fyller pappa år så ska till honom på eftermiddagen umgås lite där och så tills dess kommer jag sitta inne och bara ta det lugnt, kanske ta ett titt på engelskaglosorna vi har till provet som är på tisdag eller torsdag?
Hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: callefille

fin blogg :D



kolla min gayblogg och tyck till :D

2011-10-09 @ 12:55:54
URL: http://callefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0