If i could make you mine...


Jag saknar dig! ♥
Hejpåer!
Sämsta uppdateringen jag vet, men I'm back! Helgen har varit grym rent utsagt. I lördags var det upp tidigt som attans och ner till Rotebrohallen där jag och Linda dömde pojkar 02, gick helt okej faktiskt (första gången). Sedan bar det av hemåt bytte om och sedan till Waxholm för att kolla systerysters match och direkt därifrån till min egen emot Tullinge matchen slutade 2-2... Sedan åter hem hämta kläder och sedan bar det av hem till Miranda där jag duschade och fixade mig innan vi begav oss till Isabell där det var kalas i storamängder. Startade med lite mat och sedan tog vi oss äran och ge Isabell en ansiktsmask av grädde (film kommer upp på det!) Sedan var det bara allmänt mys med mina två allrabästavänner, lite utgång och lite singstar finns inte mycket som slår det!♥
Match emot bro igår vi vann med 3-2.
Måndag idag och det har rullat på som vanligt. Träning och match nu på eftermiddagen. Var bara reserv men fick hoppa in endå. Match emot Högalid med slutresultatet 1-0 till oss.
Ska fortsätta med pappas skriva nu, vi hörs!
Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0