The same old song..


Pappas dator har ingen kamera..;)
Tjenis!
Vann matchen med 13-0, spelade back med Miranda lite skumt faktiskt eftersom att hon aldrig och då menar jag verkligen ALDRIG brukar spela back men det gick rätt bra. Åkte in till stan med pappa och syster, kollade på bio och åkte sedan vidare hem hit.

Här är det väl aningen segt just nu. Vi har kollat på film med familjen och nu sitter jag ensam i rummet med pappas dator och försöker göra flera saker samtidigt. Fixa musik, plugga, kolla facebook och blogga, puuuh det tar lite på krafterna faktiskt. Inte för att det är något fel på pappas musiksmak men den gör det är ganska väldigt långdraget just nu... Hör av mig senare om jag har överlevt.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fin du är & jättefin blogg!

2011-11-29 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0