slet mig i stycken och spotta osv...


haha vet att vi är jätte fina här..
Tjotjena!
Drog till Sollentuna med Isabell direkt efter skolan, vi gick runt och skulle sedan ta bussen sedan när den väl kommer så åker den bara förbi jag jag suckar och kollar runt sedan vänder jag mig om och ser en lapp där det står att busshållplatsen är flyttat så jag visar Bella hon bara jag vet jag såg den men jag fatta inte? smått iq befriad brud det där! Haha, sedan ringer Linda då har hon sett oss där och garvat så elaka!
Så ja, efter en runda runt halva sollentuna hamnade vi tillslut på stinsen där vi kollade runt lite, köpte glass och begav oss tillbaka till sollentuna och kollade lite innebandy i Sateliten, våran kväll i ord. Ska gå ut snart men orkar inte. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0