when I see you smilie..


Egoo..
Tjotjena..skulle ha uppdatera under IUP lektionen idag men jag försökte att vara tillräckligt duktig och koncentrera mig på skolarbetet istället, det kändes som en aningen bättre idé eftersom att jag hade ett arbete som skulle vara inne senast ett dag.

Efter skolan drog jag hem till Miranda tillsammans med Bella vi käkade glass, kolla film och pluggade sedan var det löpträning i spåret och sedan träning med röd grupp i Silverdal alltså en rätt så härlig dag ändå jag och Linda lyckades ju skämma ut oss lite efter att jag haft ögonen på ett och samma stället hela deras uppvärming, ouups och Linda vem tror du smsar mig senare? HAHA !

Men iallafall filmen vi såg var The last song en otroligt bra film som jag verkligen kan rekomendera den har lite allt möjligt och jag kan erkänna att jag satt med tårar i ögonen i slutet av filmen så fin men ändå tragisk, älska filmen ! Aja nu ska jag börja gära mig i ordning för natten, uppdaterar imorgon, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0