VÄRME!


Proffseeet gör mål..
Tjenare..tänkte att det kunde vara bra om jag uppdaterade lite grann denna fina lördag. Jag sitter iallafall hemma hos Miranda tillsammans med henne Joel och Agge. Vet inte hur bra dessa gossar mår just nu efter att jag och Miranda misshandlat dom lite, och ja misshandeln inne höll is resten kan ni nog lista ut själva ;)

Snart ska dom två gossarna åka hem till Agge och äta och antar att jag och Miranda får lite lugn och ro då ja det lär ju behövas eftersom att Miranda ska ha dom två här i natt, haha stackars tjej !
Men uppdaterar senare, kram Michelle.


Kommentarer
Postat av: miranda

hörru, jag är inte proffs! <3

2011-05-22 @ 12:08:12
URL: http://mirandaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0