Träning..


Inte världens bästa men det är iallafall en mobilbild helt utan redigering..
Hallihallå..har lyckats hinna med två inlägg idag iallafall, jag vet det är riktigt illa men ändå jag ska verkligen försöka bättre mig nu över helgen då jag förhoppningsvis kommer att ha lite mer tid, så ha tålamod!

I skolan åkte vi på någon utflykt till Ravan i Viby (eller vad det nu heter?) för att plocka upp massa äckliga djur ur vattnet och hitta skalbaggar i skogen inte direkt min favorit så var ju inte jätte aktiv. Efter att ha spenderat halva dagen i skogen skulle vi hem igen vi skulle ta bussen från norrviken station men vid skolan där träffade vi Jojje, Tessi och Maja så eftersom att jag och Miranda varit duktiga och lämnat in varsin lapp fick vi avika där och spenderade en stund med dom innan vi gick vidare upp till Viby och hem till Agge för att där sedan möta honom och Joel så eftermiddagen spenderades med dom inklesive Lina och det var ytterst trevligt. Avslutade sedan kvällen med en innabandy träning som var sådär inte så mycket fokus och träning menmen det var helt okej.

Nu har jag precis duschat så ska kolla facebook lite och sedan ta något i magen innan jag ska gå och lägga mig. Godnatt kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0