The game


Hoppas på att Sverige iallafall kan komma på en topp tio placering.
Kom igen nu Sverige !
Tjeenis..sitter hemma hos pappa nu och ska kolla på Eurovision song contest som börjar nu. Matchen idag gick bra det var bra spel och vi hade klart spelet, även min egen insatts var bra bortsett från att jag missade öppet mål från två meter avstånd då jag skjöt bollen upp i det blå, ungefär så.

Imorgon åker jag till mamma ganska tidigt eller vi åker väll härifrån runt elva eftersom att jag har match på bipen klockan ett eller det är samling då så kommer väll att åka med mamma och Janne hem därifrån sedan, men nu ska jag vara social med alla andra och kolla tv, ha en bra kväll !
Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0