Svenska uppgift


Parken zoo i Eskilstuna... fotad av mig !
Tjenamors.. nu är även torsdagens lektioner avklarade och det återstår bara en dag av veckan, och inte speciellt många veckor kvar till sommarlovet det känns verkligen att det börjar dra ihop sig. Mycket saker i skolan som ska avslutas och jag är ovanligt taggad (och stressad) och så är det ju även små roliga saker som ska klaras av bl. elevens val. Kommer sakna sjuan så jävla mycket, ett av dom bästa skolåran faktiskt.

Miranda och Agge idag Eldh var med lite grann i början men han drog kort där efter eftersom att den grabben ska på träning, tyvär. Vi gick bara runt i Rotebro och snackade en hel del mer än vi brukar göra faktiskt träffade även Max en snabbis på dagen. Men nu är jag hemma och ska börja skriva på min svenska uppgift som ska in i morgon ren skriven och klar. Uppdaterar senare, kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: Moa :)

Hej michelle :D

du skulle vara jättegullig om du skulle vilja länka min, carro och idas blogg här :) Så vi får flera läsare , då länkar jag din blogg oxå !

http://totheeend.blogg.se/

Puuuss Moa :)

2011-05-26 @ 22:46:15
URL: http://totheeend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0