silverdal


Hallå..
ja det var ett tag sedan eller nästan två dygn iallafall. Ska verkligen försöka att skärpa mig med uppdateringen nu. Igår drog jag till Miranda solade lite och drog sedan iväg på en grej innan jag gick tillbaka till Miranda där jag även träffade Joel, Eldh och Ludde vi startade vattenkrig och jag lyckades även putta ner Ludde i Mirandas pool, haha skratt var ordet. Drog sedan på fotbolls träning på eftermiddagen.

Nu har jag tagit mig igenom en skoldag som varit helt okej. Nu sitter jag i min säng halv påklädd och mamma kommer och hämtar mig om ca en halv timme för att jag ska på innebandy träning så måste skynda lite, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0