nybörjar dopp..

Tjeeenare.. åkte till Täby kollade på när killarna förlorade kvarten vilket var synd men Vallentuna var klart bättre. Men iallafall sedan åkte jag och Bella hem igen och la oss och solade innan Max kom och höll oss sällskap vi var även med Maja ett tag vilket var ytterst trevligt. Sedan av något konstig anledning fick Max för sig att bada (då hade jag och Bella redan drängt honom med några pet-flaskor vatten) så vi gick till sjön så att Max fick bada lite. Efter ett tag drog jag och Bella hem för att äta och när vi kom tillbaka träffade vi även Agge och Joel som även dom skulle bada, allt roliga snubbar det där. Efter det drog vi till Max ett tag så, tack för en otroligt rolig dag! 

Nu har jag klivit ur duschen nyss och ska snart börja pallra mig emot sängen, framför mig väntar ju en hel skolvecka men jag kan nog stå ut det är ju snart sommarlov ! Godnatt kram Michelle.
Tre otroligt badsugna killar, alla foton tagna av Miranda..(Länk)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0