Löpning


Har inte hunnit redigera ännu, men det är en av dom bilderna jag och Linnea fotade i lördags..
Heejsan..jag verkligen hatar att springa spåret det är bland det tråkigaste som finns, iallafall just nu. För övrigt har den här dagen verkligen inte varit på topp. Har bråkat med mamma, fick inte åka till Silverdal, träningen gick skit, fick ont i magen och sedan så dampa min mobil så knappen med en sjua på har slutat att fungera och bokstäverna P Q R S som är på den knappen använder man rätt ofta så ni kan ju tänka er hur mina sms ser ut.

Förövrigt sitter jag i min säng och är grining över att AIK matchen inte går på tv, det gör ju inte direkt mitt humör bättre. Försöker se om det kan gå och se den på datorn men tror inte det. Uppdaterar senare, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0