hejhej


Fiina tjejer.. eller ? ;)
Hej dålig uppdatering.. vet att uppdateringen igår rent av sög men jag spenderade som alla andra min dag i skolan innan jag sedan drog hem hämtade saker och drog tillbaka till Miranda för att plugga. Vi hann komma en liten bit påvägen innan vi tröttnade helt och bestämde oss för att vara lite sociala med Joel och Ludde, en helt klart lyckad kväll !

Nu sitter jag hemma hos Miranda igen, vi slutade ett så jag åkte hem hämta innebandy saker till träningen ikväll och sedan tillbaka hit. Får tyvär inte träna med killarna idag eftersom att Janne fyller år, känns som att jag inte tränat någon innebandy alls denna vecka vilket verkligen är surt ! Men jag uppdaterar senare, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0