hehe..


K Ä R L E K ! ♥
Godmorgon.. ännu en dag helt utan bloggning, fyy Michelle. Men iallafall jag kan berätta kortfattat om gårdagen. Gick i skolan som vanligt och direkt efter åkte jag hem och lämnade saker innan jag hoppade bussen tillbaka till stationen för att åka till stinsen tillsammans med Marcus K, Marcus G, Robin, Elin, Linda, Pascal, Johan G och sedan kom Elsa lite senare också. Hade en sjukt lyckad dag igår, tack !

Idag är det fredag och vi ska åka till någon sjö i Viby och plocka upp fiskar och saker vilket jag verkligen INTE ser fram emot. Men nu kom Isabell så hon ska få tillbaka sin dator som jag snott lite för tillfället, hehe.
Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0