Eurovision semi..


När vi mötte Täbys nittiosexor i höstas.. slutresultat 4-4
Heeejsan..klockan är runt tio och jag har precis kollat när Saade uppträdde i Eurovision semin. Nu ska jag börja göra mig klar och plocka undan franska böckerna som ligger utslängda runt om i hela min säng har ju pluggat nästan hela kvällen bortsett från den timmen jag och min syster var ute och spelade fotboll.

Imorgon är det fredag vilket innebär träning men först innan det ska jag packa varor på ICA alltid lika kul, eller? Just nu känns det som att det ska bli tråkigt man vill ju liksom göra annat en fredag kväll men icke sa nicke så kommer det inte att bli jag ska packa varor och sedan bege mig på innebandy avslutning så kommer min fredag kväll att se ut imorgon. Men uppdaterar imorgon, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0