en vecka kvar..


Otroligt söt tjej, jag saknar dig så ! :) <3
Tjenare.. nu är jag hemma igen efter att jag har tagit mig igenom två stycken träningar. Båda gick väll hyfsat bra jag var riktigt sugen på att spela innebandy så det satt rätt så perfekt.

Imorgon är det torsdag och jag skulle egentligen ha varit med Isabell men den stackaren var ju hemma ifrån skolan idag pga av att hon hade feber så jag ver inte riktigt hur det blir med det. Kanske hittar på något med Miranda om inte hon också är hemma imorgon hon var ju nämligen inte i skolan hon heller, stackars små tjejer jag älskar er, krya på er!

Nu ska jag börja stänga ner och röra mig emot sängen så jag får lite sömn, kroppen bara skriker efter det.
Godnatt kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: Moa

Det är du som är söt micha!

Jag saknar dig med!

Puuuss Moa <3

2011-05-26 @ 20:23:54
Postat av: Anonym

Det är du som är söt micha!

Jag saknar dig med!

Puuuss Moa <3

2011-05-26 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0