@ dad


Min fina tjej
Hejochhallå.. är hemma hos pappa nu och jag och Martina och suttit och kollat på två filmer så man är lite trött just nu. Vi sitter och funderar på en tredje film men frågan är bara vilken.

Imorgon är det iallafall fotbollsmatch emot Djurgården jag hoppas såklart på vinst både för att jag vill att mitt lag ska vinna och för att jag inte tycker om Djurgården så jätte mycket. Men vi får se vad som händer. Nu ska jag försöka vara lite mer social och hitta någon film som vi kan se på samtidigt som jag ska försöka få min mage att lugna ner sig det är inte så bra med för mycket skitmat och godsaker.

Aja, gissar på att detta blir en film kväll det är ju alltid mysigt? Antar att detta blir sista inlägget för idag men jag uppdaterar så fort jag kan sedan.
Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0