blogg.se


Tjenixen..
blogg.se har tydligen haft problem nu i helgen antagligen därför mina inlägg inte publicerats som dom ska, men aja får väll ta det igen.

Åkte till Täby med Isabell där killarna tyvär förlorade sin kvart så vi åkte hem igen och var ute och hade det mys innan Max kom och höll oss sällskap, var även med Maja ett tag. Sedan fick han för sig att bada så vi gick till sjön så att han fick bada av sig lite han fick även sällskap av Joel och Agge som kom lite senare medans Miranda höll mig och Isabell sällskap, efter det drog vi hem till Max så en ytters trevligt dag igår !

Idag var det skola och det gick väll helt okej, fick sluta tidigare så gick hem till Miranda dit även Bella och Max kom vi startade ett vattenkrig som verkligen sög musten ur en, man var så gott som död efter. Men det hade man inte tid med nej men skulle direkt upp och byta om för träning och sedan iväg till spåret och springa, nice eller ? Det var ändå helt okej skönt men gud vad trött man var. Nu börjar det bli dax för mig att göra mig i ordning för natten, Godnatt kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0