Avrunda..


Den otroligt stora elden vi var vid på valborg..
Hallå.. dagen börjar närma sig sitt slut och jag ska börja göra mig i ordning och fixa allt inför morgon dagen. Har matteprov det första som händer på morgonen och jag som inte ens fattar allt känns onödigt att sumpa det sista provet man har när alla andra gått väldigt bra.

Dagen har varit rätt bra, stod först i kafeterian i ca tre och en halv timme och det var väll ändå helt okej hade ju sällskap av Elin så. Sedan har jag varit med Miranda, Eldh, Agge och Joel nu på eftermiddagen och det har varit trevligt även fast dom pojkarna verkligen suger på att laga mat ! Men som sagt jag ska börja göra mig i ordning för natten behöver all sömn jag kan få speciellt när jag inte fick sova ut riktigt i natt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0