TÅG


Man kan ju undra vad som hänt här..
Godmorgon på er, ni får ursäkta den sjukt dåliga uppdateringen igår men dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Slutade skolan runt tjugo över två och drog därefter direkt till Sollentuna tillsammans med Miranda och Madeleine. Där mötte vi upp två kebabätare Andreas och Joel som vi sedan tog tåget med till Södertälje fram och tillbaka på samma tåg, som det kan bli! Sedan var det ju träning på kvällen också.

Nu har jag iallafall vaknat och ätit frukost så jag ska alldeles strax börja byta om. Har samling till en av mina innebandy matcher om ca en timme och fem minuter tror jag att det var ska kolla upp det igen för säkerhetsskull. Uppdaterar senare, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0