Siminig


Innan semifinalen emot Bele barkaby förra året..
Godmorgon! Måndag morgon idag vilket innebär skola och jag ska iväg och simma med halva min klass och tro mig, jag längtar inte! Är det något jag inte kan så är det att simma men knepet är att om jag inte når målen i simning i åttan kommer jag inte få godkänt i idrott? Trotts att jag kan allt annat.

Aja slut snackat om det. Jag ska väll ta och äta lite frukost och sedan börja röra mig emot bussen. Efter skolan är jag inte hundra procent säker på vad jag ska göra. Antagligen drar jag och kollar på killarnas träning som jag alltid gör, men jag vet inte. Uppdaterar senare ifall att inget annat händer, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0