Hockey...


Ja.. helt ärligt har jag hejat på båda Färjestad och HV71 men just nu är det AIK som gäller ! :) Heeeeeja AIK ! :)
Hejpåer!
Nu har jag kommit hem ifrån min lilla runda i Sollentuna centrum som sedan ledde vidare till att vi åkte till Stinsen där vi hittade det vi skulle ha.

Jag ska bara slå in presenten vi köpte och sedan ska jag,som alltid har varit helt ointresserad av hockey och gå ner och kolla på det som återstår på matchen mellan AIK och Färjesta.. och ja som ni kanske vet har jag faktiskt klätt mig i Färjesta kläder en gång så man kan inte säga att jag aldrig hejat på dom men i denna match hejar jag på AIK, hihi ! :) Men ska ta och runda av nu, ha en bra kväll och godnatt, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0